Thursday, January 04, 2007

selamat hari jadi

kepada blogku tersayang, selamat hari jadi. bagus gak bday ko same dgn bday aku, kalo x sure dah x ingat bile ko dijadikan. trimas sbb melayanku dgn kakunye skali, sbb tuh aku ske ko !!

haiiiiiii...setahun dah. ade 3 thn lg kot, citer² yg akan aku citer sbelum jd citer lame selepas aku dah penat bercerita nnt. nak smbg ker x nak ek ?

hah, terima kasih banyak² kat sesiape yg wish birthday aku tuh. even igt² lupe ker, langsung x igt ker, saje je nk wish lambat² ker, yg penting korg rase kewujudan aku dah la yer ;)

mcm biase, azam tahun baru, nnt la citer ek. aku ni baru balik dr cuti² france nih. best,basah,beku (sikit² jer). tetibe rase lain mcm jer bile dh tukar angka nih. ye ker eh ?

tgk la kalau ade mase, aku citer pasal trip tuh. then letak la gmbr² yg agak best sket. tp bukan logo group lelaki yer. ( group ni TERtubuh dlm kete ford selepas jmp seseorg...haha)

segar untuk kerja keras

No comments: