Wednesday, January 24, 2007

snow gak akhirnya !




nilah pemandangan snow waktu pagi ditingkap² kiri dan kanan umah@bilik aku nih. punya la semangat aku bangun pagi dan x tido balik. rase jakun lak tetibe tgk snow. mlm smlm aku tgk die turun renyai² jer, skali pagi td aku bukak tingkap je, waa,dah tebal gak snow nih.

tp pg td mmg aku keanak²an lah. mcm menunggu hadiah jer mcm citer kuch² hota hei. hahahaha. bile dh nmpk tuh, rase, haiiii, leganyeee. bukan ape la kan, bile snow² x turun ni rase mcm lain sgt², takut mcm ade something akan terjadi ker ape ker. keadaan alam ni mane la kite bleh duga. kuasa tuhan suma nye.

so lepas lega tuh, igt nk tido blk, tp x bleh lak. so, aku pun stay jer la sampai skrg, x tido² lg. oleh kerana, snow pertama tahun ni, maka aski² menangkap gmbr pun dirasmikan lah. td, lunch kitorng mkn ramai² kat quick. lepas tuh, teng teng teng, raksasa di bumi grenoble putih ni mengganas. g usha blog semy, ade gmbr raksasa² beraksi.

blk umah, dgn kesejukan yg rase tangan ni membeku n kebas. serious x rase pape mase bukak pintu td. mmg tahap winter betul la ni. esok, aku tgk meteo td, -10 !! huhuhu. skrg baru la winter, bilik aku rase mcm peti ais. sejuk jer, mcm rase ade angin jer lalu time aku taip nih. eee

err, aku dah abes tgk anthology rocky. best citer ni. membuatkn korng rase nk menumbuk² jer. tp dr segi watak die tuh, hmm, bleh kate rocky ni adalah sorg yg sgt² baik hati. filem ni gak yg akan membuatkn aku nk beli 1 punch ball (kot, name bendalah tuh). bleh r aku menumbuk² tiap² hari. tp kene pk² gak berbaloi x aku beli. hmm... then ari ni, aku start serie heroes. hmm..oklah, x secemas prison break bg aku. tp ok la tuk aku ikut setiap masa.

haaaaa, aku ekceli dlm rase teragak² nk buat stage/internship kat republic czech. bkn ape, sbb aku ade member 2 org tuh, diorng mcm sungguh jer nak. aku rase mcm kesian jer nk potong line diorng, bukan aku rase yg aku bleh dpt, tp bygkn kalo aku dpt, sure diorng mcm hangin sket kot, sbb kitorng dlm situasi yg sama, xde pape contact dr mane² entreprise lagi. so, klu ikutkn hati baik aku ni, nak jer aku cancel g sane, tp aku ni kan manusia biasa yg berlainan sket, maka, esok gak aku anta surat aku tuh, then tanye pasal bourse/biasiswa tuk internship tuh. kalau lah dapat bourse tuh .... amiin.

n tadi aku chat dgn member aku, die ckp yg result tuk exam lepas n ranking akan diorng letak jumaat nih. aii, ape lah agaknye nasib aku nih. then td pun aku br dpt tau yg sfere pun tanye pasal ranking n ecole mane nk g. mcm mane yer? biasenye bile hati aku tenang, aku dpt result ok lagi gempak, tp klu hati berdebar, sure dpt ape yg aku x harapkan.

biarlah bende dah jadikan, sape soh x blaja. huhu. kadang² aku rase pelik sgt aku ni, relax semcm je, x same mcm bdk² batch aku yg lain. adakah ini sesuatu yg baik? mestilaa !! ape yg berlaku skrg dan akan dtg adalah kebaikan belaka. hahaha (nk menyedapkan hati jer). k lah, aku nk melayan OST windstruck yg aku rase mcm sesuai tuk winter nih lak :p (thanks to asma' yg sanggup mendonlod sume ost tuh, nnt org blanje mkn gula2 eh)

dulu, zmn² sbelum fly sini, aku dpt msg yg mane bile aku rase angin tiup jer maknenye org tuh ada bersamaku... (pengaruh filem jer nih...hahahaha) kalau la betul ...

2 comments:

Anonymous said...

haa..manelaa tak berdebar..lps satu..satuu citer ko layan..hehe =p
tp aku pon same jehh..haha

bpboyz said...

huhuhu...tetibe rase tatuttt...