Monday, January 15, 2007

GERAAAMMMM !!!

normal, mcm biase, lepas exam yg x ok sure geram. tp kali ni geram die lain mcm sket. pagi td aku ade exam culture & comm then ptg nye lak, kertas electronic tp bkn electronic biase, electronic lebih ke telecom punye.

yg culture et comm tuh biase jer la. exam mcm exam BM. so aku pun buat jer la mcm biase, jwpn die subjekktif so klu aku tulis yg masuk akal means aku bleh dpt markah la. so tuh aku x kesah sgt.

yg electronic ni, yg aku rase bengang semcm. rase mcm nk menumbuk org jer lepas exam tuh. ade buku² pun rase mcm x bergune (tp ekceli ade gak la gunenye td). so, exam td, mcm bukan exam, sbb aku sebuk membaca nak carik jwpn dlm kertas. aku tau, kalo kite paham, nota² ni x yah bawak pun xper. tp nk bt mcm mane kan silap aku gak.

silap aku yg lemah,lembab,longlai,leka n lecun aku nih. GERAMMMM giler rrrr !! asal la aku ni !! dah tau sbbnye tp x betul²kan gak. asaaaaaaaaaallll nih. skrg ni mmg aku dah bermusuh dgn dlman aku ni. serious kalo bleh bt klon aku, aku nk bt klon then nk tumbuk² sampai luncai !!

skrg nk tumbuk diri sendri pun mcm x best. coz tenaga tumbuk mesti ke depan baru kaw kaw. aarrghhh !!! serious shit gerammm !! ntah kemane hilangnye identiti lame aku ntah. nak tumbuk someone or something !!! nape sini xde game yg tumbuk² mcm kat mesia tuh !!! wtf punye pays !!

hmm...ekceli nk bermood baik ari ni, tp x sangka lak, exam tuh buat mood kacau kejap. nasib baik aku bleh tido td. so, esok ade 2 paper n 1 amali. arap² oklah. so guys please pray for US n urself. thanks.hah, ntah nape tetibe mlm semlm or pg td, aku TERpk teori lain lak pasal banjir kat jhr. aku rase ni sbb sultan jhr murka kot. hmm..sbb yg aku tgk² la, sultan jhr ni mcm ade 'something' , aku pernah dgr yg dulu² mase die g tambak tuh, die hentak jer tongkat die tuh, bergoyang tambak tuh. ni aku dengar ape yg org tua² ckp la. nk percaya bleh xnk percaya pun bleh.

tp jgn lupe, dulu² sultan adalah pemerintah kite n ade daulat. jadi kite kene patuh la kan. tp bile ade pemimpin or pembesar krjn yg x dgr ckp sultan, maka sultan akan murka. bkn nk ckp ke'something'an die nih lebih besar drpd kuasa tuhan tp nk ckp yg konsep daulat tuh still mcm ade lagi. sbb banjir ni berlaku pun lepas org itu x ikut kate sultan. n then tetibe aku TERbyg yg pas akan menang lak kat jhr. hahahaha..ntah pape, tp ikut sejarah org jhr la yg berpengaruh dlm politik² nih.

skrg ni bp banjir teruk, ramai mangsa kat kampung² tuh kene ke pusat pemindahan, klu krjn skrg x bt ape yg sepatutnye bt, maybe akan dtg ade parti baru akan wujud lak. sbb parti melayu skrg tuh dulu tubuh kat bp gak, kat kampung gak. so, kite tunggu dan lihat jer lah. oklah itu jer aku nk citer.

masih percaya yang kita tak akan gagal

No comments: