Tuesday, January 16, 2007

errrr...hmmm

exam pagi td. err..agak normal. xde perasaan nk meronta² or nk tumbuk² org mcm smlm. oklah, aku bleh bt info indus tuh. even revise 12 jam sbelum exam tuh. seriously, aku x target or lebih tepat x tumpu perhatian kat subjek nih. last², bleh bt, tp just xde mase nk abeskn jer lah. hmm...yg penting aku BOLEH bt even x abes =)

ptgnye lak, elec de puissance. yg aku study bagai nak rak. last², terlopong tgk soklan, aku bt (hampir) sume, tp errr... mcm x brape yakin jer. n yg sure mintak² bleh atas moyenne. tuh dah kire bagus la tuh. kalo la aku cukup mase...

perasaan aku mcm nih : mcm org yg tgh berkhayal. bygkan muka org yg tgh berpk - mate die tgk ko jer, tp die x tgk ko ekceli, tgh pk, then tetibe kertas exam ko kene amik dgn makcik yg sebuk nk balik cepat, last² bile ko dh dpt jwpn, nk tulis jer, eh eh mane kertas aku ? dlm 10 saat slepas tuh, ko bermonolog : a'a btul la mcm nih. haa btul. muke sorg nerd dpt jwpn. siot btul laaaa !! klu la cukup mase...

aarrghh..yg penting, esok ade 1 amali. then bercuti la aku selama 10 hari !! bestnye hiduuuuppp !! kali ni aku akan stay jer kat umah menikmati hari²ku bersama katil,speaker,tv dan pc aku nih. musim relax serelax relaxnye aku akan bermula kol 2 ptg esok (kot?) slepas bersih² kan nota² yg bersepah² nih. oklah skrg, nk tgk dunia baru (hasil 'hasutan' kak aida) :p

soalan dibuat untuk dijawab. cara utk menjawab soalan x semestinya sama bagi orang yg berpk

No comments: