Friday, May 11, 2007

dinihari jumaat

"alOng, cept tepOn
umah.. Urgent!!! Mama
suwO cpt tepOn."

sms yg terpampang dalam skrin k750i aku (ceh nk gak tuh tulis! :p). aku dpt sms ni jam 0348 dari adek aku. aku tak perasan mula². tapi bila jam 0614 gitu aku terbangun dan ternampak sms ni. yg peliknye hati aku tak debar langsung pon bila nampak 'urgent' dan 'mama'. pelik betul.biasenye, bile aku ternmpk jer words ni kat handphone aku ker, email ker, sure jantungku ini berdetak lebih kencang ~~ dan darahku mengalir lebih cepat dari ujung kaki ke ujung kepala~~. seriously, gitu la aku rase bile membabitkan mama aku. huhuhu. tapi ntah nape, pagi ni, aku biase jer bace sms tuh then sambung tido jap. takde terase sepantas kilat lak darah aku ni mengalir.

so, lepas dah boring baring, tutup alarm, tido balik (baca : baring) tutup alarm balik, aku pun menguatkan diri untuk call umah. tiba² debar sket lak time tunggu mak aku angkat phone. aku pun mula la cakap, skali dgr mama aku ketawa, so relief dah. aku pun tanye la asal angah anta sms kate urgent, skali, mak aku kate bdk tuh tgh runsing, sbb tuh die sengaja kacau aku, die nk miskol mak aku kate, tp tak jadi. buat aku geram jer dgn penyalahanguna perkataan 'urgent' nih. ish !

kalaula aku balik mesia, sure 1st thing aku bt kat die, picit or tarik or cubit pipi die sampai die meraung. perghh..sedapnyee!! eiiiiii bestnyee!! hahaha. tuh pun kalau die ada. hmm..ekceli ari ni kuar result jpa untuk ke overseas. so, adek aku ni dpt la. ALhamdulillah. die runsing sbb nak amik ke tak. die nak amik akaun tp offer dpt engineering, macam aku dulu la. tapi aku xde la trauma sampai nk kacau org tido. huhuhu. dpt lak kat german, kalo la dpt kat france ni, sure² aku soh die dtg dan bersiap sedia belajar masak dan masak untuk aku. hahaha. best jadi abg kan? keh keh keh.

so, depends la adek aku ni. harap² tak menyesal lepas bt keputusan. mula² sure hati bunga² jer dpt offer, mane tak nye kan? tp lepas tuh, sendri mau igt la. hahaha, die yg slalu aku buli mcm dah jd slalu aku syg lak(ececece) :p

oo yer..shoutbox sbelah aku ni, yg msjbox tuh, mangkok sungguh. patutla tak boleh send msg skali bendalah tuh kene bayar la pulak. pelik betul la. dah setahun lebih baru nk minta yuran. kedekutz la pakcik yg bt tuh. ni la org mesia, nmpk ramai org gune jer, mula nk amik untung dari bende tuh. tp ape nk bt kan, dah mesia pun mengalami krisis kapitalis. so, sume org nk duit dan tak nak menolong. huhuhu. itu choice pakcik tuh. biarla die. tapi kalau die boleh berfikir jauh lagi, katekn bende shoutbox tuh free, die tak prasan ker ramai org akan happy, bukan ke buat org happy tuh ade ganjaran nye kat 'sana' nanti ek? ntah la. masing² punye hak katekan. anyway, aku dah letak benda baru. ni buatan bukan malaya punya. so, jgn kate aku x patriotik la bila org kite sendri tak nk tolong kite ek :p

sekejapnye dah beso !! terasa mcm semlm jer aku menyakat adek² aku. huhu

No comments: