Friday, May 04, 2007

terasa bosan...

ekceli aku dlm labo/lab ni. aku terasa saaaaaaaaaaaaaangaaaaaaaaaaaaatlaaa bosssaaaaaaaan !! masalahnye aku motivated jer nk buat kerja, tp mcm aku ckp smlm la, bende yg aku nk bt tuh aku tak tau. nasib baik smlm aku mintak prof tuh catatkan ape yg aku akan dan patut buat. arrghh..ade ker patut die kate mcm ni, "de toute façon, il toujours marche pas" sambil tunjuk kat satu component nih. sakit hati jer tp in realiti aku tersenggeh la. ces, kalo tau x bleh gune ckp la awal² cekgu oii. bt penat aku memprograme jer. last² die soh aku beli component lain. sbb tuh la, sambil tunggu component tuh sampai, aku tak tau nk bt ape nih. so aku ape lg, dgr abg ni nyanyi, ni la abg yg aku suke tgk tuh :p


aku rase die nye version lg best dr the doors kot. tp the doors best gak. tp abg ni best la. sambil aku dgr² ni, aku cover line sket, mane tau prof aku tetibe muncul ker, abes lak aku. tp adakah ini dikira curi tulang ? sebenarnye aku ni rajin, tp keadaan yg bt aku jadi gini..hahaha :p

2 comments:

akirasuri said...

Salam.

budak. akak tak sempat nak membaca entri kau. panjang-panjang. tapi nanti bila dah senggang, akak akan baca.

oh oh apsal msjbox kau tak boleh guna ek? dah cuba banyak kali tak boleh. :)

oklah, jaga diri ek :)

Salam.

Anonymous said...

salam.

hehe..nak bace bleh tak bace pon bleh..x kesah pon..

tak boleh gune ker msjbox sy tuh? boleh jer saye tgk..cube try test lg, boleh kot nnt