Thursday, May 24, 2007

tiidaaaaakk

siot jer abg pierre keluar.. arrghh !! apsal la yer? bg aku, 3 3 laki dalam nouvelle star ni kira sama level la. sume bleh nyanyi english dgn baik n masing² ade identiti suara masing². yg patut kuar ialah pompuan² itu. sebab diorng, nyanyi english pon tak standard. maksud aku cara sebutan diorng tak 'power' mcm lelaki² itu. aarghhh !!! tak patut tak patu !

fuh, amik nafas jap. tadi guruh kuat siot, sampai menakutkan aku untuk on PC. hmm..mcm ni la cuaca musim panas nih. nnt hujan lebat. pastuh, pink roses dpn umah aku pun mekar. pastuh aku amik gmbr. pastu n pastuh...

tak sangka lak aku get in to bende² realiti show ni. ish ish ish ! :p tapi ade kualiti sket. hehe

4 comments:

akirasuri said...

hahak. layan jugak ek kau program realiti :D

nak pink roses tu :D post ke malaya cepat :D

bpboyz said...

program tuh jer yang best :p

alaaa, bunga tuh dah layu la time akak minta..pink roses x suke kak akira kot..huhuhu :p

Anonymous said...

hahahha semangat gile! dulu kecewa ngan marina out dari star ac',,skrang,,,nouvelle star lak,,,isk

bpboyz said...

hahahaha.. tuh sebab marina cun. eh ade ker name marina kat star ac'? star ac brape ek ? ni blom julien kuar, kalo die kuar, aku bt entry khas 3 pages utk die...not !! hahaha