Sunday, May 27, 2007

filem

yo yo !! korang dah tengok citer pirates ni ? aku syorkan korang pergi tengok dan pesanan ikhlas tanpa dengki aku : duduk la sampai makcik cleaner datang. kalau tidak, anda akan menyesal (bg yg bajet nk tgk kali kedua la).

citer kali ni lagi best ! n lagi complicated sket. byk deals antara diorang. so, bg aku yg kureng mahir mendengar dan paham ing-ge-lish ni, aku sure akan tgk lagi. maklum la, takde subtitle malay kat wayang tuh :p nak faham french lak, hmm, lg tak paham. last² aku menghanyutkan diri aku dlm citer tuh. big mistakes betul aku, bile tgk filem, kene paham. patutnye, tgk filem, kene enjoy kan? tuh bg aku la.

lg 1 yg best, panggung ni ade PA system yg kaw kaw punye. tak mcm panggung mase aku tgk 300 ari tuh. perghh..puas hati gilos. pastu panggung ni beso lak tuh. huuu, best². tp agak x best bile ade singa... lak. kalo ikutkan latar zaman tuh, mane wujud singa... tuh. tp, ape yg diciterkan dalam buku sejarah tingkatan 2 ker 3 eh (?), betul la keadaan die time tuh. i mean, 'perkampungan' dan org² cina yg byk. tak silap aku, cekgu sejarah aku ade citer pasal byk org cine ni keje kat tepi² sungai. alaaa...ape name die eh? yg pasal kerajaan johor dgn org cine kt tepi sungai tu.alaa, aku dh lupe dh. tp oklah, die tak 'violated' sgt dlm citer nih. eh eh, it's a movie anyway kan? dah dah !!

err..memandangkan best citer ni, aku pun akan 'membeli' keseronokan dgn harga 6.60 euros untuk 3 jam pada suatu hari yg belum ditetapkan lagi. hehehe. aku rase, movie pirates ni yg bt aku tgk 2 kali kot kat wayang. 1st n 2nd pirates ari tuh, aku tgk 2 kali gak kt wayang. mmg berbaloi la bg aku citer nih. ok stop.

errrr...ade 1 soklan, nape mesia nk sgt man utd dtg mesia eh ? kuat giler ker team mesia ni nak lawan diorang. padahal hari tuh diorng dah bantai teruk dah team mesia. ada hati lagi tuh nk mintak diorng dtg lagi. hmm...bg aku, mana ada gula, ada semut. pelik sungguh orang² itu. kalau team mesia kuat takper, ni tak kuat, terhegeh² mintak team tuh dtg, buat malu sahaja adalah. tp bt orang² itu,igtlah semut mati karna gula. jgn lupe tuh ! hehehe :p

aku nak jadi air tenang menghanyutkan ! amiin

p/s : good luck to fara,semy n asma' @ka akak² enserg dan mereka² yg ada exam minggu esok. do your best then u'll know that u r da best ...ececece :p

3 comments:

Anonymous said...

ha ha ha. padil!! bila nak belanja akak tengok wayang ni :D

oh oh. pasal mu tu. adalah suku sakat yang nak memenuhkan poket masing2. hak penganjuran. dapat banyak wooo nanti. tiket saja sudah berapa. kampung tergadai biarlah asal poket penuh. huhuhu.

*akak ni memang sarkastic sikit ;)

Anonymous said...

oh oh

gd lux untuk kawan-kawan hang jugak ;)

bpboyz said...

hehehe.sure,bila saya balik malaya akan belanja akak, tuh pun kalau akak sudi la nanti :p

bagi pihak kawan-kawan saya, saya ucapkan terima kasih. hehe.

tu la kan...duit oh duit