Wednesday, May 23, 2007

hari ini

hehehe...tetibe terasa blog ni mcm diari aku lak. pape lah. asalkan aku bahagia ek :p

-- entah apsal, aku dah jadi tak disiplin dah pergi 'stage'. dulu pukul 7.30 tuh dah kira lambat dah, tapi sekarang ni, pukul 7.45 tuh dah kira awal. hahaha. bagus sungguh aku ni. tapi ape nk buat, dulu aku tunggu makcik tuh adalah dalam 20 minit (sbb hujan). kan aku ni bersifat pendendam, so ape lagi, aku 'amik' balik la mase aku tunggu die tu. hehehe. tak baik nye saye :p

-- aku ingat hari ni aku nak bekerja macam orang² buat pratikal tuh, sekali, macam mane, aku ni terer lah pulak, sampai keje aku tuh siap dalam 10 minit gitu. hahaha. aku dah niat dah, pagi ni aku tak nak online gune tenet lab tuh, skali, tgk keadaan memakse aku curi tulang lak.so sambil² tunggu prof tuh verify aku nye motor beso tuh, aku pun ape lagi, pergi ke alam maya la. bile prof tuh sampai jer, die soh la aku buat mende² sampingan mcm kawal speed motor tuh la, soh design 'carte electronique' tuh la. so, kire nye, x susah gak fasa 1 projek aku ni. ker aku hebat sgt? hahaha. *sy mmg suke memuji diri sendri :p*

-- oleh sbb aku boring, aku pon mintak cuti 1/2 hari. cuti aku bersebab ekceli. sebab nak 'update' visa kad aku yg rupe² nye kene block sbb dah berkurun negatif. tp malangnye, aku tak dapat 'update' gak sebab aku ngantuk tunggu lelame dlm bank tuh. w/pun akak kaunter tuh boleh menyucikan mata aku, tp dah ngantuk sgt, ap lg. tido sambil layan rock kapak zaman tok kaduk punye. perghh..layan siot.

-- hah, skrg ni aku dah master gitar 2 tuk peterpan tuh.haha.(selingan) jom kite berduet semy !! so, skrg ni, kitorng tengah mencari penyanyi yg sesyuai. tapi aku rase takde problem kot, sbb grenoble ni ramai singgers yg berbakat. nak² bile berada dalam kete. hahaha. pastuh, aku dah kire 'bleh gak lah' main enter sandman n smoke on the water. ngeh ngeh ngeh. tp intro jer la. ntah nape hari ni aku terer semacam lak. ish ish ish..amiin.

-- last, citer heroes dah abes. huhuhu. layan gak series tuh w/pun mengarut. kurang² ade gak la something aku dapat. ape die? bende yg aku dpt tuh ialah peredaran masa. sapa sangka tindakan kita hari ini dapat mengubah sesuatu yg besar pada masa hadapan kan? hmm...sesungguhnye aku terlupe pasal bende tuh. teruk² !!

-- sambil² layan tuh, aku n fifi pun layan citer fara. hahaha. lawak gak. oklah. style² aziz mosman. tp malangnye, episode 13 tak kuar lagi !! aaarrghh !!! then aku tak tau nak layan ape ntah sebelum citer kyle xy kuar jun nnt !! yay ! so, samada friends or dr house ? hmmm..

-- aku terasa agak pelik dgn france ni, smlm, hampir setiap perhentian tram, ade jer aku nampak oku (org kuyang upaya). byk jenis oku. ade yg patah kaki, yg kursi roda, jalan tak betul etc etc. pelik dan kesian sama diorang. ape sebab die pun aku tak tau, tp stkt yg aku tahu, france ni ade byk gak penyakit yg pelik². dan penyakit tuh sejak kecil lak tuh. sian.

-- begitu la citer yg aku nak citer ari nih. terima kasih daun keladi ek ! :p

take care sume :)

No comments: