Wednesday, May 23, 2007

lelaki Melayu

huhu...ari ni aku berniat taknak tulis pape,tp tak sangka lak isu ni jadi best giler(tak la giler pun), so aku pun decide update sket.nk tgk result org2 kite dihantar ker luar negara? result disini diertikan sebagai akibat or hasil daripada. maleh la aku nk komen pepanjang. baca yg link aku bg sini.

hah,skrg ni, aku dalam proses menaip entri pendek. ahak!! anyway, blog ni pun dah name saje nk bercerite. so, paham² jer la ek :p

so,baca sini, untuk respon kepada sinun. aku suke bace bahagian ni daripada bahagian bawah die tuh. aku rase, setiap students overseas or orang perantauan harus baca kot, nak tengok tahap pemikiran kite lepas dok 'bumi bertuah' tuh macam mane. hah lagi 1, gaji naik bukan sebab pilihan raya tau !!! :p

rock kapak zaman dulu kala best la pulak memalam gini. yay yay (dengan suara garau sambil membuka tapak tangan dengan menutup jari manis dan jari hantu (tak kesah kiri ker kanan :p))

No comments: