Tuesday, January 10, 2006

9 jer..

tak tau lah nape tetibe malam semalam rase lonely lak tetibe. raye punye pasal lah nih. huhuhu..so ni aku listkan 9 sebab aku nak raye kat mesia :

  1. yang utama memanglah => rindu giler kat family aku !!!
  2. rindu nak makan daging sembelih!! (tahun ni macam tak merase je ,kat Colmar dulu ade lah gak orang masjid tuh bagi makan)
  3. rindu nak dengar orang mesia bertakbir dengan lemah gemalai nye. kat france ni diorang takbir dengan semangatnye(macam tak de feeling je).
  4. rindu berbalas sms...hehehe. (sorry la yer budak pekom semalam aku x dapat reply sms ,aku nye phone buat hal lah)
  5. sebab lagu raihan buat aku rindu je nak balik...huhuhu.
  6. sebab nak tengok orang sembelih. kat sini aku tengok kat tv, diorang buat kat kilang.
  7. nak lari dari exam...huhuhu
  8. nak makan rendang and ketupat or lemang original punye.
  9. pakai baju melayu (kot??)

tapi semua rindu² tu terubat gak bile mak aku call. hujan rupenye kat bp or plutot johor. so, pagi tadi dengan rase sedih yg dah terubat aku pun pergi lah IUT. macam biase lambat lagi. tapi mase aku turun tram tadi, ade classmate aku panggil. so aku lambat hari ni bertemanlah, jadi kalau ade pape die yg jawab kat prof, aku macam biaselah menyorok kat belakang buat² tak bersalah. =P

hari perh, aku sorang jer buat TP sebab binome aku dah pergi BTS (sort of sek teknik). so nak tak nak aku lah yang kene buat TP and compte rendu(report) sesorang. tak kesahlah bagus gak untuk aku sebab, 2 weeks nanti aku ade partiel.

kalau tak hari ni takde yang special, cume kelas elektronik jer tadi aku TERtidur 5 min. hahahaha. tidur² pun boleh tulis lagi tau (tapi tulisan macam citer cartoon tuh). punye lah boring giler kelas die nih. patutnye chief department yg ajar tapi sebab die takde prof(cikgu) lain ganti lah. sampai soalan ke-2 jer,semua aku tengok muke dah ngantuk dah. then nasib baik kelas expresscomm 'vivant' sikit.

dinner rendang and ketupat lagi. best² rendang susu aku tuh...hehehe. esok winter sale (kot?) sebab aku tengok kedai² dah letak banner dah then ade yg tutup kedai. ade kedai tu siap tulis (lebih kurang) kami akan buka kedai pada esok hari ,harap maaf kerana tutup hari ni. lebih kurang gitu lah bunyi die. hahaha. nak beli ape ek?? oklah , nak buat prep untuk PPP (projet personel professionel). entah pape ntah projet ni, memang */#\ç betul !!

SELAMAT MENYAMBUT EXAM !!! wish n pray for me luck k !!

berkorban = belajar = berjihad

8 comments:

wénkt said...

ada gambar ko kat blog aku.. tapi dah tumbang laa.. lalalla

penglipurlapar said...

rindu nak makan daging sembelih!! (tahun ni macam tak merase je ,kat Colmar dulu ade lah gak orang masjid tuh bagi makan)

selama ni makan daging tak sembelih ke?

Irfan Hashim said...

hahaha...tul gak ckp kimi tuu

bpboyz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bpboyz said...

iyer lah kat quick n Mc D kan ade ikan jer boleh mkn. so ikan kene sembelih ka??hahahha =P

Unknown said...

eyy..BELAJAR laaa bkn BERlajarr..hehe

(ke..aku yang silap?!?)

bpboyz said...

lor iye ker?? hehehe..

bpboyz said...

time kasih fara..aku dah tukar dh..(scream) habes lah nnt bila aku blk mesia !!