Sunday, January 01, 2006

hai 2006 !!!

cam biaselah masuk je tahun baru mesti kene buat azam baru ( betul ker ??). aku pun ade azam baru gak. tapi harap² tahun ni azam aku tercapai 70% pun kire aku dah happy gile dah. so 2006 ni aku berazam, berharap dan berangan bende² nih :

tempat² yang mungkin dilawati :

  • cuti bulan februari : *pergi bern or monaco or barcelona or stay kat grenoble main snowboard
  • cuti bulan april : *pergi amsterdam kot or barcelona
  • cuti bulan mai : *pergi marseille or toulouse
  • cuti bulan jun : balik malaysia !!! ni kompem punye
  • cuti bulan september and cuti noël tak plan lagi
*ni kalau plan jadi la ( ceh poyo jer =P )

in study lak :

  • harap² dapat markah penuh dalam mane² exam. satu subjek pun tak kesah la asalkan ade. aku nak teruskan tradisi aku dapat full mark nih. tak silap aku dari tadika sampai form 5 aku paling kurang pun 1 paper tu dapat 100. ( bukan nak berlagak eh nk menunjuk jer ... hehehe )
  • then akhir tahun nanti i hope can get top 10 dalam IUT nih among 100+ students. (akhir tahun kat france mean bulan julai)
  • can speak french fluently and bit budak² french nih (nak jadi melayu terbilang katekan..hehehe)
in France lak :

  • dapat tackle françaises laa..hahaha <= kebarangkalian 1/1000.
  • dapat sebanyak kawan french yang boleh then dapat beza kat antara fromage² yang ade kat sini.
  • jadi seexpert yang boleh in snowboard <= cakap jer nih.
lain-lain :

  • mintak² telekom sponsor balik mesia nanti.bolehlah aku shopping sakan nanti.
  • bace novel (dengan semangatnye aku habiskan buku² Dan Brown tahun lepas, satu keajaiban tu!!).
  • buat blog nih paling kurang seminggu sekali cukuplah kan?sampai akhir tahun nanti.
  • berlajar masak !!
  • dapat buat reunion (kat France) dengan mak² aku kat Colmar tuh dan budak² PEKOM cam tahun lepas.
  • harap² tahun ni aku boleh jadi orang pelik or luar biasalah, dah bosan lah jadi orang biasa nih ( bak kate perpatah : orang biasa pakai nokia, orang luar biasa pakai sony ericsson...hahaha <=bagi mereka yang paham saje)
  • yang terakhir mestilah dapat good luck jer selalu n jadi makin hensem ( hahahahaha )

sebelum aku habiskan blog ni, jom jenguk² 2005 aku kat sini.

ni la mak² aku kat sini...je vous embrasse très très très fort!!!!

sebelum blah pergi Grenoble

Image hosted by Photobucket.com

waa...kat ner nih

Image hosted by Photobucket.com

PEKOM 1&2

raye haji tahun lepas...tahun ni nak raye kat ner eh ??

ni kad² raye yang tahun lepas..thanks kepada mereka yang hantar kad² nih (thn ni hantar lagi eh =) ) berbackgroundkan carpet baru aku...hehehe

banyak lagi sebenarnye gambar² ni tapi aku letak yang ni la (pergh penat giler nak letak gambar ni...takpe² skrg dah tau dah cara nak letak..hehehe)

4 comments:

Anonymous said...

hei...bc sgt kad tu...mn kad yg saya bg?
penat saya buat then pos laju tuk awak... anyway congrate for success in created this blog...even copy..hahaha...
ni mesti biasa copy a'ment gak...
tambah azam baru..x nak copy a'ment lagi...hehe

k..keep me in touch..bye

bpboyz said...

hahaha...eh bkn sume copy tau..video tu jer

Anonymous said...

orang biasa pakai nokia, orang luar biasa pakai sony erricson dan great man pakai siemens hahahhahaha

bpboyz said...

pape jer labu...asalkan ko bahagia... hehehe =)