Friday, January 27, 2006

cejuk nye..ade ceno lak tu..

phew, dh lame lak tak bercerita dekat sini. biaselah, ade DS katekan(padahal revise 2 jam je 2 ari..hehe). pagi yg best skali hari ni. tapi macam biasalah,hari ni lain dari yg lain². sebabnye aku bangun pukul 6am hari ni(laa..itu pun nk kecoh ka). ntah nape,TERbangun awal lak. maybe aku mase tido aku dh cukup 12jam kot..ahaks. alah,nk citer pasal semalam ker? tak yah lah,nanti tak cukup lak blog ni.=P

oleh sebab hari ni 'luar biasa' so banyak lah bende aku buat ari ni. pagi ni, keluar rumah je,tengok² dah putih dh jalan. snow rupenye. tapi 'renyai' je lah. bestnye snow!!bile dh snow,tak bolehlah nk berjogging kejar tram kalau tak menarilah sebelum jatuh kat atas snow 'tak suci' tu. macam biase,aku ingat aku lambat utk DS TP prog tu,sekali tengok cepat 1/2 jam la. macam biase 'amik haba' dari member aku tu, then tunggu 1st group keluar. waa,apsal lah aku tak boleh buat DS tu.wuarghh..geramnye. tapi tak pe,10 dh kompem dh,itu pun nasib baik dapat idea selepas 1/2 jam tu. lepas DS tu aku pun balik lah. Mesti balik sbb aku TERtinggal kertas untuk 'tiru' aku kat umah.

itu pun tak sempat nk makan 'besar' sebelum DS tu. lebih kurang 15mins gitu(kot), patah balik pergi IUT.perh, rush gile. so TERpakse revise dalam tram lah. so, sampai dewan exam je, tengok² tempat duduk aku takde lak, then TERpakse duduk kat belakang skali. 1 bende yg aku paling suke pasal aku ni (inner aku lah)-boleh study very² last minute. maksudnye,ape yg aku bace kat tram tu,masuklah dalam otak aku nih. then,kebetulan lak ade soklan tu keluar,so ape lagi, semua bende yg aku faham tu aku perah habis² . DS elektrotek kali ni aku boleh jawab semua la,tak macam DS dulu² tuh. so,mcm last week,keluar je takde perasaan geram kat soklan.

DS infoindus lak,mcm last DS dulu, aku termenung 1/2 jam tengok soklan tuh. apsal lah die keluarkn soklan macam tu. tak gune langsung pun kertas 'tiru' aku tuh. DS ni, calculator n 1 kertas A4 boleh bawak masuk. ingat kompem bleh dpt 20 sbb bleh tiru tapi tak boleh gak. sebab soklan die memang soklan industry nye. soklan tentang TGV (ketapi paling laju kat europe ni, eh ker kat dunia?). huh,amik ko. so terpakselah bace beratus² kali nk paham soklan tuh. last² aku pun buat semua tapi base on ape yg aku faham bergabung dengan logik die. last² aku siap buat bende tu 1 jam jer. so kirenye 1 jam lagi mase aku habis tuk termenung n baring² n tgk² snow turun. (sigh)..harap² lah dapat 20..hehe..10 kire bersyukur dh (mesti ingat,kene target tinggi). kluar dewan, rase hati senang skali..hehehe..bertambah dengan snow lebatnye tadi, bestlah..

on the way nk balik tu,sempat gak aku amik gamba. hah,nk bg tau, 'baby' aku dah balik dah. ('baby' tu ade 2 maksud). so aku pun amik pic dgn baby aku tuh. amik 1 je sbb no memory space dh..ahaks. baby aku balik ari khamis ari tu, bestnye. dah baby so semua nombor dh hilang dh, so please give me ur phone number !! (kalau nk aku call korang lah).
p/s:lagi 1 baby tu, fikir² lah sendiri eh...hehe..

oleh sebab inner aku ni buat dgn baik exam tadi,so aku pun blanje 'die' kebab, n roll légume(quick nye).hmm..kenyang giler. setiap good work 'die' buat mesti ade hadiah die,so lain kali 'die' buat baik² lagi..=) tapi 1 yg tak best bile snow ni kan, time die cair, sbb time tu,salji yg 'suci' tu dah di'nodai' dgn bekas²(kaki) orang. sian die.

lepas DS ni, aku pun bleh lah buat bilan(result). kalau nk citer ari ni, panjang lak entry ni. so lain kali je lah citer. yes, esok dah start dh 'kelas' snowboard aku dh. tak sabarnye nk main. so, skrg kene tido awal lah untuk cukup kan 8 jam waktu tido aku..hehe (bak kate fara, aku ni bébé lagi..hahaha).esok blehlah main dgn cergasnye.yuhuuu!!



time lepas DS(time spring mesti hijau balik tempat nih)


bestnye jadi baby =P-ntah pape ntah-

No comments: