Thursday, January 19, 2006

geramnyeee...

hari ni banyak bende tak kene. mule² pagi tadi lah. geram giler aku. aku takde niat pun nk buat tapi tak tau apsal aku terbuat gak. ni semua salah syaitan lah ni. jahat betul diorang ni. takper, tengoklah aku bunuh korang malam nih. (tengah bunuh pun ni). AaAaaaAAa..rase nk jerit jer pagi tadi. ni pun salah hset nokia buruk tuh lah, biase bunyi beratus² kali, entah nape pagi tadi bunyi sekali jer. dah buat aku TERponteng kelas lagi. baik² ingat lepas subuh nk study jap, tetibe TERdengar suara suruh tido balik. waa, geram gile nih. dah lah kelas penting lak tuh. 2 kali aku TERponteng kelas tu. @^ç//*§## betul!!!!

takper lah, padan muke aku. so lepas tu aku terus segar bugar terus. ingat nk menyumpah² kat status ym n msn aku tapi tetibe ade orang tegur. adik aku rupenye. nasib baik aku tak letak kalau tak kompem kene soal siasat aku dengan mama aku. so chat dengan die. macam biase lah mintak kirim perfume. tak kesahlah asalkan diorang bahagia..hehehe =). so geram² aku pun TERpadam lah kejap.

lepas tu,aku pun call 'big boss' aku. tapi die tak angkat maybe die dah balik kerje kot. so aku try assitant 'big boss' tu. lame dah ta dengar suara akak tuh.(kire cun gak lah). so bual² jap, tanye kabo, then bile dah selesai semua tu, aku ingat nk mengayat nk mintak something, time tuh lah, line phone tak clear, last² terputus terus. cis, susah² jer aku mengayat tadi. geramnyee. harap² die dapat 'tangkap' lah ape yg aku nk tuh. kalau dapat, perh, best giler. then aku pun zohor jap, then TERpadam gak geram aku jap.

kol 2.15 aku dah siap² dh nk pergi reunion/meeting kat INPG tuh. then aku ingat nk call semy or fara ker, sekali tengok² tepon nokia buruk ni takde no diorang. geram lagi. nak call ajib, maybe die tengah mengayuh basikal takut accident lak(hehehe), so aku pun agak² jer lah kat mane tempat tuh. then 2.20/2.25 gitu tak jumpe gak,then baru aku call ajib. mangkuk hayun betul, dekat jer rupenye. geram kuase 3 dah.

so, cakap² (eh dengar jer kot) dengan sylvie tuh. so, macam biase lah pasal study, insurans etc etc. sampai jer bab study, die ingat kan aku kat senior² aku dulu tuh. cakap pasal result diorang power giler lah, masuk best école lah, so aku pun rase macam TERtekan kejap. w/pun die takde niat nk press aku. yg buat aku geram kuase 4 nih, macam mane lah senior² aku tu power² giler. pelik betul aku. aku tak kesahlah orang nk compare aku dengan diorang ker ape ker,aku tetap aku. macam mane lah diorang study sampai power tahap gaban tuh. sebelum ni tak TERlintas pun dalam hati aku ni nk pilih best school or whatever la, sebab mase tu aku pikir 'ape ade pade name'. sekarang baru aku tau, name tu penting sangat. ni yg buat aku geram kuase 5 nih=> nak jaga nama. tak kirelah, name aku,name family aku,name sponsor aku n name mesia. semua name² ni kene jage bebaik, kalau tak habes. so, sekarang aku pun kene pilih école yg ade 'name' kat france ni untuk jage 'name' aku n sposor aku. w/pun diorang tak 'tekan' aku pun, tapi aku rase dh tanggungjawab aku kot. so kene jaga lah. alaa,macam dlm citer spiderman tu, yg die cakap ape ntah, bla bla bla..grand responsibility(aku bukan hafal pun dialog die tuh) so, banyaknye 'name' nk jage. geram²!!!.

so, untuk lepaskn semua geram kuase 5 aku tuh, aku pun balik rumah dengan senior² aku. buatkan diorang milo jap then aku pergi quick jap(pelik aku time aku buat utk diorng sedap lak milo aku,time aku buat utk aku,hampeh jer rase...hehehe). so,lepas lepas geram kat Quick dengan 2 long fish, aku pun pergi 'warung' kebab batman. tandori kebab satu. then makan kat rumah. kuase geram aku berkurang dh. then aku pun jengok² blog afdlin shauki. hmm..baguslah die dah 'berjaye'. bagus betul die ni, aku suke die bile die berlakon. crite² yg die buat semue ok and lain dari yg lain. lawak die pun best gak tak macam senario, lame nk mampos. hah,bile cakap pasal lame nih, aku ade lah tengok cite dr jemapoh ke manchestee. ingat bestlah sangat, rupenye 'mencabar' minda aku jer tengok tuh. lawak dh lah tak lawak. so, balik ke blog afdlin ni, aku pun pergi website buli balik tgk videoclip patrick teoh.hahahaha.lawak giler. kuase geram aku berkurang dengan cepatnye. bagus betul die buat clip tuh. tapi sayang lah kat sini nk tengok buli balik tu maybe bulan 7 nanti kot(lain lah kalau ade orang seed kat torrent nnt...hehehe). berubah gak filem² melayu nih. untuk kosongkan kuase geram n bunuh syaitan² kat bilik aku nih, aku pun pasang lah Al-Quran(bukan nk berlagak alim eh). biar die lari lintang pukang.

tu lah kisah² geram aku hari ni. sekarang ni nk bina kisah² gembira aku lak. esok aku buat betul² lah DS maths n elektronik aku tuh. doakan aku k. insyaAllah, 20 aku target. biar target tinggi asal tak akan teruk (teringat kate² sukarno lak). hah,perasan tak aku tukar kaler blog aku tuh, kalau mate korang memang tajam n peka, cube teka berape jenis warne hijau aku letak??. kalau nk tau, hijau tu menyegarkan mata(fakta benar nih). so bile aku tengok hijau ni, rase best je nk buat kerje. takde kene mengene dengan politik pon. kalau nk tau politik tu kejam!!hehehe..
geram dah neutral so boleh buat kerje =)

turn all negative to postive.

4 comments:

Irfan Hashim said...

hehe, kak yana cun?? oit, bodek kak yana ker??

bpboyz said...

hmm...ok ape die..hahaha..mestilah kene bodek klu x camner nk dpt bende tu..

wénkt said...

giler

2 long fish then kebab agi?

aiyoh, aku pi Quick, suka chicken wings jerk..

bpboyz said...

hahaha..kate nk lepas geram..kene lah mkn banyak..x baik diet2 ni, baik mkn byk2...hahaha