Sunday, January 15, 2006

bestnye movie² tahun ni..

sejuknye hari nih. giler lah, ingat lepas subuh tu nk jage terus tapi... sejuk n then katil aku memanggil² aku. so nk tak nak aku pun ape lagi tido lah...hehehe. lagi pun semalam aku tidur lewat gak. ape aku buat pun aku tak tau. then bangun jer mase zohor tuh, tengok² aku dah habis download laxmana do re mi. teringin lak nk tengok citer p.ramlee nih. then call rumah jap. biaselah anak mak...hehehe. hah, time tu baru aku ingat, setiap kali aku exam ker, mesti aku pakai perfume. minyak atar lah. aku pun lupe sebab ape aku pakai minyak wangi nih. sekali ingat² balik, memang lah dulu mase exam je aku pakai minyak tuh. tapi mesti ade sebabnye tapi ape eh? sesape yg tau tuh cakap lah eh. so lepas ni mase exam aku pakai lah kot. =)

petang tadi, kitorng malaisien grenoblois (ke terbalik ni?) makan la or plutot melepak kat 'warung' kebab kat St Bruno ni. iyelah dah lame tak jumpe. (bukan semalam dh jumpe ker?) so, ni kire 1st time kitorng punye reunion sume orang for this 2006(kot?). so lepak² sampai pukul 8.30 gitu. 2 jam kitorng melepak. sampai pak cik tu bagi coca free sebotol lagi. ahaks. teringat mase kat Colmar makan kat 'warung' Helmi. so,bestlah, dengar ketawa kitorang jer. daha lame katekan tak jumpe (iyer ker? =P).

hmm...khamis hari tuh aku pergi fnac, then ternampak lah thriller film² baru. perh, tahun ni memang best giler lah nk tengok wayang. nanti kalau² aku stress ker(pernah eh??) boleh aku pergi cinema sebelah rumah aku ni. nk tanye je ade diskaun tak untuk penduduk kawasan tuh...hehehe. so, aku listkan some films yg aku rase best. tapi banyak yg sequel² dari citer lame² dulu :

  • les bronzes 3

  • x-men 3

  • superman returns

  • pirates of the caribbean

  • final destination 3

  • mission impossible 3

  • the da vinci code

  • big momma house 2

  • buli balik

  • gubra

  • the fast and the furious 3


  • ni jer lah film² yg aku tau and bile tengok die punye thriller tu oklah. yg tak sabar aku nk tengok mesti lah citer pirates n buli balik. tapi buli balik dh keluar kot mase raye cine nanti, kene lah tunggu cetak rompaknye...hehehe. oklah, korang perasan tak aku update blog ni tetiap hari? actually saje je, aku nk tengok bape lame aku buat bende nih. so lepas kaji², aku buat bende ni lebih kurang 15/20 min gitu. hmm...oklah daripada aku habis 15/20 min dok dengar lagu jer.
    so, minggu ni aku kene berubah lah bak kate semua orang, nak masuk sem 2 nih, mesti berubah...hehehe. berubah cam mane aku pun tak tau lah. kene study hard lah gini, eh tak!! study smart , eh tak gak !! study relax, hehehe, aku ni tak boleh stresse (ade ker?) sangat nanti 1 kerje tak akan buat punye. oklah, esprit/ spirit baru ni !!huhuhu

    nak berangan macam mat jenin.

    4 comments:

    penglipurlapar said...

    saya ada card ugc illimité.
    nak tengok 37 kali felem² tu pon buleh. muahahaha.

    bpboyz said...

    cis..xper nnt aku ckp kat makcik cashier tu bg aku card free bleh msk bebile jer x yah byr fee blnan...hahaha

    Anonymous said...

    saya ade tgk beberapa films yg saya dl hari tuh..memey la behh..saya rekomen la ..
    1. requiem for a dream
    2. downfall - criter jarman
    3. the promise - citer cina agak ngarut, tp jiwanggg
    4. cindrealla man

    bpboyz said...

    mmg bes ker?? dlm list tu, cume dh tgk requim for a dream..oklah gak.. yg lain² tuh x sempat nk dl.. scps ni tokan dl ker??hehhehe