Thursday, March 30, 2006

12th day fac off !!!

err...cuti block sampai rabu depan lagi. aku pun dah malas nk marah² or whatever lah. so,rutin aku pun makin hari makin teruk jer aku rase. tak produktif langsung. hah,ni gambar² yg aku semalam.tau² jer la nape gambar tu senget. seni tuh.hehe.kalau nak amik betul² takut kene perambat dgn pakcik polis n budak² tu jer.so amik,konon² nye tgh bual² lah. hahaha.

pagi ni aku bersiar² di alam maya lagi. kali ni tengok pasal nanotech. macam interesting jer bende nih. boleh jejalan 3 negara lak tuh. tapi tengok lah camner nnt.kepada sesape yg tahu mase depan nanotech ni, bg tau la aku eh.skrg ni aku tak tetapkan pape arah tujuan lagi ni. yg penting belajar belajar belajar. biar lah takdir menentukan. macam aku dtg sini gak lah. fadhil 2001 dimana ko?? aku mencari ko nih. takkan tertinggal kat mesia kot. arrgh..menjelmalah cepat oi!!

malam lak, ade match lyon-ac milan. bagus lah lyon.mintak² korg menang, nnt bleh aku g stade gerland tuh.sambil tengok tu layan lah kelly clarkson.kalau nk dgr commentaire pakcik tf1 ni, mmg la. cakap berapi².tu yg malas nk dengar tuh.best gak lagu kakak tu eh. =)

oklah,nak tengok puteri aku lak. have a nice day sume.=)

no like other -sony-

No comments: