Thursday, March 30, 2006

13th day fac off !!

gile siot. semalam tak dapat tido sampai kol 3 lebih pagi. aku rase lebih kurang 2 jam aku mengelamun. pusing sane, pusing sini tak boleh tido. aaargh..ni mgkn sbb aku tido mase 2nd half match lyon-ac milan kot. bangun² jer, dah habis match lak. pas tu, tak bleh tido. last², aku makan coklat n nekad, kalau tak tido dalam 30 mins aku terus tak tido. akhirnye, berjaya aku tido. rasenye tak sampai 5 mins kot. perh, giler coklat nih. so, kalau korang susah nk tido, makanlah coklat. =P

hari ni abis sedut citer buli balik. mid nite semalam sempat gak la tengok puteri aku tuh. dah lame tak tengok pakcik os. rugi la kome tak tengok citer tuh. citer buli balik ni kire oklah. bg aku, die tak slawak citer buli time aku kat mesia tuh. time tu, aku ketawa macam tak hingat dunia. kat sini pun same gak. nak² pakcik michaelsoft tu nyanyi. kah kah kah. tp kali ni,oklah.

pastuh, punnye lah boring nye aku nih. aku tak tau nak buat ape.nak keluar tengok² hujan. gerimis je sbenornye. tp tu lah,hujan mematahkan semangatku nak keluar.mesti korang tnye apsal tak keluar dgn member french aku kan.aku pun tak tau.lg pun diorng ade yg x dok kat grenoble ni. then biasenye, diorng ni kelawar. keluar malam jer.then tak pun se toucher la dgn awek memasing.hehehe.siap bleh citer lg kat aku.hahaha.open sgt diorng ni.

so,ape lagi, kacau orng jer lah aku.tu pun chat jer la.nak call,rasenye musim skrg exam kat mesia. iye ker? ntah lah kan. then,agent de voyage aku ajak jalan². hmm..manyak bagus. then imam toh ajak gak. err..berjayakah projek berani mati aku? eh silap, bukan tu,tp yg ni, berjayakah projek berani lapar aku nih? duit pun belum masuk.kuang kuang kuang.esok masuk lah mintak².boleh aku merealisasikan projek aku tuh. tp tulah,esok pakcik chirac nk buat pengumumam pasal cpe nih. kalau die kate cpe ditarik balik, ade lah peluang cuti sampai cuti easter nnt. hahaha. amin.

so,dimanakah akan aku terbang?tengok jer la nnt.ustat pun free gak.hah, sume dak petronas free. aku je budak telekom tersesat cuti. tulah yg susahnye dok bandar² besar nih. hehe. aku rase lyon dari kecik dari grenoble. sbb bdk² situ tak cuti. hahahaha. grenoble bumi indah ni bandar student kalau korang nak tau lah. rase mcm nak stay sini jer sampai 2010.huhuhu. lame nye. tp kene tengok pemandangan lain gak kan. tapi, aku suke bukit² kat sini. tempat lain rate jer, rase risau jer. hah, ni aku tak tau la ape rase org lain, tp aku rase mcm selamat jer dok sini. iyerlah kan, dikelilingi bukit. mcm rase terlindung. mgkn org cakap, org kampung lah kan, sbb tak nampak dunia luar,tertutup jer,mcm manusia dalam gunung. tp aku rase best ok sini.tak tau la saya.=)

dah tak tau buat ape.tgk tv.lagi skali rase mcm kat hong kong jer.bukak tv, citer cine. citer tf1 tu tak best,france 3 x best gak.then bukak arte,citer cine. waaa,j'en ai marre !! skrg tutup tv. dengar lagu yg org bg kat aku. 1st lady. kenal? best gak lah. nak sedut movie lg, sian lak pc aku ni. nasib baik memory 180Gb (belagaknnye)..hehehe.rindunye skolah.huhuhu.oi fadhil2001 mane ko oi!!! akhir kate, hargailah skolah anda =)

ko ingat ko dah kuat?! -buli balik-

No comments: