Saturday, March 18, 2006

ari ni memang fac off pun =P

hari ni aku balas dendam betul². tido sampai tengahari. wuahaha. sebelum ni asyik bangun awal je, nak gak rase bangun lewat.hehe. so hari ni boleh dikategorikan sebagai hari tak berproduktif gak lah. w/pun aku try bace sket² pasal serie de fourier ni still kureng gak aku paham.=)

then,kol 2 tu, aku dah siap² dah nak pergi tengok greve. keluar umah jer, tengok gerimis pulak. so aku pun tengok sekejap jer lah. nak amik gambar pun sian dekat handset aku nih. so aku pun tengok jer lah. kali ni diorang siap buat lagu lagi. best gak lah lagu die. silap lah aku tak rekod tadi. kali ni,perh, ramai giler lah. yg muda n tua pun ade gak. memang dasyat. kalau kat bp nak jumpe ramai orng macam ni aku rase time merdeka jer lah kot. kalau lah tak hujan tadi. banyak dah aku amik gambar. jadi, aku pun terus balik rumah.

sampai rumah, bukak winamp lagi. dengar lagu². ni jer lah aku nye aktiviti time boring or boring. hehe. bersantai kat rumah org kate. tapi bile dah banyak sangat asyik dengar lagu nih. jadi pening sekejap. ni skrg ni pun tgh tgk podium. lagu² lagi. tapi best ler. ramai artis yg best gak. hmm..td oleh sebab pening sket pale nih. aku tutup winamp jap then dengar ceramah lak.huhu. live dari mesir tuh. kat ym. id ni pun ustat yg bagi aku. die ni namenye usmed. so, tiap² hari sabtu kol 3 tu ade lah ustaz² mesia yg kat mesir tuh bg ceramah. oklah daripada dengar lagu jer kan. sejam jer pun. ni lah teknologi untuk agama. =)

lepas tuh baru teringat yg hari ni ade match rugby kat france 2. waaa, france menang. yahoooo. best². dah lame giler gak lah aku tak tgk match rugby nih. tgk diorang scrum tuh. perh, best giler la. TERingat zaman² kat hsbp dulu. time tuh, aku main wings. sonok gile main rugby ni kalau korang nak tau. w/pun bg mereka yg x pernah main ni cakap ganas lah ape lah, tp bagi aku tu lah sukan yg best. kalau lah korang tau betapa nikmatnye dapat touch tuh. fuhhh, memang lah. sepanjang aku tak boleh lupe kan time aku main rugby ni ialah aku dapat 'mematahkan' tangan oppenent aku.perhh giler best. aku rase tak patah kot cume terseliuh jer. time tu aku tengah sprint laju lah jugak, tetibe die datang tackle. booommm!! aku jatuh die pun jatuh. sakit dada jap. bangun amik nafas, dah ok dah. sekali aku tengok budak yg tackle aku tuh dah keluar tukar org lain. hahaha. tak sangke aku ni kuat gak. ;) tp tulah, kalau korang tgk kan, org kene tackle tuh, sbenornye kalau dah kene tackle tuh,kite tak rase pape pun time jatuh. really ! aku byk kali kene tackle. tengok lah die tackle camner. tp nak kate aku injured kene tackle tak pernah lah. mmg best lah main rugby.prinsip die senang jer, tak yah endahkan sakit² kat badan time dalam match,sbb kalau kite hirau gak sakit kite ni, ure sepanjang game tu la kite rase sakit. ni pengalaman aku jer lah.hmmm... tp skrg ni aku pun tak sure bleh main lagi ker tak. ialah dulu aku ni kire fit gak la. 10 rounds padang tu biase jer. skrg ni, huh, 2 rounds jer aku rase dah nak semput dah. waaaa, nak fit balik !!! lagi satu, aku tgk², sume player france ni kulit putih. eh, ni bukan racist eh. maknenye sume french 'tulen' lah kot. kalau tengok team football diorng, yg kuit putih tuh ade la dalam 4/5 orng gitu. agaknye sukan org french ni bukan soccer kot tp rugby kot. hah, ,ni untuk lelaki jer, cikgu rugby aku pernah cakap, rugby ni game lelaki tulen. so, adakah anda cukup lelaki nak main game nih? hehehe.

lepas tengok match tuh, tengok lah berita jap then podium tuh. dengar lagu lagi. tetibe aku suke lak lagu patrick bruel nih. jiwang lagu die tapi aku suke giler. je te le dis quand meme. wakakaka, bestnye. ni aku upload lagu kire jiwang gak lah kat sini. lagu teman tapi mesra. group ratu nyanyi. suke nye sy lagu ni. kalau nak compare antara ratu n coklat aku lebih suke coklat lah. ncik fadhil kite ni sedang mengalami saat² ...... .hahaha. okler. time untuk ape eh? tido? awal lagi. ntah lah, biar mase tentukan. =)

~rindu nak dengar referee cakap engage !!!

No comments: