Thursday, March 23, 2006

8th day fac off !!!

takde citer yg best² ari ni aku nak citer. just nak update jer memandangkan asyik dok umah jer. nak keluar fulus tak mengizinkan. tapi cuaca hari ni memang cun. panas tapi berangin. kire sejuk gak lah.

ari ni, aku dah mulekn habit aku yg bangun lambat. nak kate terlebih tido tu tak gak. sebab semalam aku tido kol 3 lebih gitu. bangun subuh jap. then jawab beberape mins soklan ade org yg tetibe call aku. so, kire nye aku tido lebih kurang 8 jam ler. hehe. bukan ker 8 jam tu tido berkualiti? =P

tu pun nasib baik ajib call aku. then aku pun, sarap (padahal dah tengahari!).terus, aku pun tengok movie. citer cina. ape ntah tajuk die. flying daggers. cam tu la kire nye. then aku pun tunggu la pakcik yg nak pasang pintu chauffeux aku tuh. tapi tak datang gak. hanyunnye. then aku pun terus pergi umah moled&hakim. mase nak pergi tuh, aku tengok jalan kat alsace loraine tu penuh dengan kertas². waaa, serabutnye. sebab ade greve tadi. yg pelik nye aku tak dengar lak diorang jerit². hmm...

then, kitorang pun makan reramai kat umah diorang tuh. makan rojak kali ni. huhu. then ade lah tengok series joey n main game risk. pendek kate harini, hari aku tak boring macam hari² yg lepas. esok ade AG lagi kat IUT. macam biasa aku tak nak vote la. cukup lah sekali aku vote. tp aku rase ni sampai minggu depan nih.bagusla, mintak² sampai aku balik mesia terus. lagi bagus. kurang² kalau niveau aku tak setarap budak IUT lain yg tak greve boleh die ajouter 1/2 years lagi. hahahaha. bile pk balik, nak kerje ker nak belajar? baik belajar jer. duit dapat, boleh round² europe lagi. hehe. tapi kalau ikut teori ustat yg die dengar tuh, mgkn gak kot. pakcik villepin tuh kan org politik, so, ade lah taktik² die tuh. kalau x menjadi, die jatuh kalau menjadi, masuk sejarah. senang jer. yg buat kacau pun aku rase orang² yg menganggur. then campur dengan taktik pihak pembangkang lak, then bla bla bla. ni kire mcm kat mesia lah, ade org yg bayar sume nih. <=statement ni aku ade dengar org cakap eh, bukan sebarang jer okaaay. pakcik sarkozy pun suke gak, senang die nak jadi president nanti. waaa, bukan kerje aku nak pk bende nih. tp asyik dok umah jer, TERpk lak. politik memang àçè"#¤$£µù§

so, yg penting, hari ni tak boring !! esok,nak buat ape ek? tgk movie lg kot.=)

feng, jiu ni dai wo qü ma lai xi ya.

No comments: