Saturday, March 11, 2006

merah,biru,hijau

esok dah mule formula 1. hmm..cam biaselah aku ni penyokong gak f1 gak. so,1st team yg aku sokong tentu lah team merah aku, ferrari. yes, 2 2 kete ni kat pole depan. hmm,harap² kebangkitan zaman ferrari lagi lah selepas teruk giler tahun lepas. then, 2nd team aku, team biru kunig, renault la. tak tau la tahun ni diorang dapat kekalkan kejuarran diorang tahun lepas.


lepas f1, nnt ade fifa world cup lak. ingatkan nak pergi tengok kat german tapi bile tengok² tiket, dah habis dah rupenye. rugi gak lah kot tak dapat tengok padahal dekat jer (600km kire dekat ker?) so terpakse lah aku memikirkan aktiviti lain mase aku nak balik mesia nanti. ade 4 hari untuk aku membuang mase kat europe ni sebelum balik mesia. waaa, makin lame makin tak tahan lak nak balik. hah,pasal team soccer lak, aku sokong habis²an argentina. dont cry for me argentina. huhuhu. selalu jer group ni dalam group maut. takper², mesti boleh punye lah. 2nd team soccer aku lak, france lah kot. tu pun tak sure, kene tgk game ni baru tahu nak sokong mane nanti. giler la, time tu demam bola lah kat sini, sure dalam kelas cakap pasal bola jer nanti. lyon menang pun dah kecoh giler. ni kan france. hah, untuk soccer club lak, aku support manchester united and lyon. walau pape pun terjadi kat man utd aku sure sokong nye. kalau lyon menang next game, aku sure terus pergi stadium kat lyon tuh lah. allez lyon!!

lagi ade game ape or sukan lagi eh? kalau ikutkan tu jer la aku sokong setakat nih. hehe. kalau ikutkan gak aku sokong team² ni bile aku tengok colour diorng. then tengok diorang main or drive best giler. sebab tuh aku support team² nih. cume aku tak dapat nak carik team hijau jer. senegal kot. tapi senegal tak masuk world cup lak. tapi tengok² balik kebanyakan team aku support warne merah/biru. entah lah nape aku suke sangat warne² nih.

oklah, perut aku pun dah penuh, mate pun dah nak tutup terus nih, then ade csi lak. tak tau lah aku tgk csi or csi siasat aku tido. dah lah tadi tengok final destination 3. ok gak lah. still menggeli lagi macam yg FD2 n FD1. aku rase macam ade sambungan die lagi jer. takper lah, sekarang ni tgh tunggu the da vinci code lak. bile lah nak mai nih. hehe. sejak 2 menjak nih, suke giler aku kat lagu she's the one by robbie williams. rase best semacam jer. tetibe lagu slow menakluki aku.
ntah lah kan. dkat nak balik makin suke aku dengan lagu² slow nih. aaarghh.bulan ni aku relax sket. coz ade 1 final jer lagi untuk bulan nih.oklah,enjoy lagu tuh. n smiling !!

Laziness triumphed those who put effort without motivation

2 comments:

Unknown said...

haaa nih nak jdk bzbody sket..sape 'she's the one' tuh??hehehe

bpboyz said...

mmm...tu blom ade lagi..nnt balik mesia carik kot..hehehe