Sunday, March 05, 2006

ayuh kembali ke sekolah !!!

waaarghh...esok dh start kelas dah. so, bermulalah segala aktiviti harian yg kene buat. pergi iut,balik iut,beli brg dapur,beli daging etc. mase cuti ni relax jer. makan pun kekadang tuh pizza jer. dah x selera lak makan quick. tak tau lah nape entah. sekarang ni kire sekali sekala jer la aku pergi sane. maybe dah rase muak kot, asyik quick jer. nak makan mcD lak, memang tak masuk kot lepas tengok citer pakcik super size me tuh. dengar citer banyak kedai mcD kat london dah tutup. ish, lagi la aku takut nak makan kat situ lagi. i hate'in it (dgn muzik lagu rasmi mcD tuh). hehe.

so, semalam menghabiskan mase tengok music award kat france 2. yes, pakcik raphael tu menang. sokong sgt sbb suara die unik lah. lagu best² lak tuh.kalau kat mesia tu, macam ramli sarip,ella,ezleen,m nasir,siti (eh kite tak minat siti lah), mawi (arrghhh, lagi tak unik..haha) etc etc. kalau pergi memane,dengar suare diorng ni mesti dapat cam. sbb tu unik. aku ni yg tak pernah nak kenal orang kenal gak orang tuh sebab kenal suara die tuh. hah lagi sorang, nora danish, pelakon puteri tuh. unik siot suara die.hehe. yg mawi lak, aku tak terasa unik lah, sbb, bagi aku, aku tak dapat cam suara die, cume maybe personaliti/latarbelakang die jer kot yg baik buat orang suke kat die. kalau nak compare dengan budak² pekom nih, kire ramai gak yg alim² tuh. contohnye ustat, dah boleh ajar sekolah agama dah, irfan lak, bada yg disegani time kat sek men n kat colmar dulu, dinie lak, bilal bersuara merdu, fifi lak... ish tak habes citer kalau nk citer sume org sini. tapi diorng ni tolak sume 'jawatan' tersebut sbb nak belajar. kalau diorng tolak sbb nak jadi artis, sure nye dah berjuta-juta lemon fans diorng. hahahaha. ironiknye aku nih. ish ish ish, tak baik betul aku nih. (err..aku dpt pape tak mempromosikan name diatas tuh? =P)

kesimpulannye, suara sape² jer yg aku dengar lain macam jer kire die tuh unik lah =P. lagi satu lagu yg masih terngiang ngiang dalam pale aku nih, lagu makcik anaïs tuh, mon coeur mon amour~~, best lak 1st time dengar tuh. kreatif makcik ni tau. best btul lah bile tengok org² yg kreatif nih. n lagi sorang camille, tak paham aku dengan makcik ni, tiap kali amik award mesti buat irama² yg pelik tapi best. kire die ni mcm noraniza idris lah kat mesia tuh. etnik kreatif la tuh. hahaha, tak sangke aku boleh bercerita tentang ni lak. kui kui kui.

oklah,citer lain lak, hmm, aku baru amik 'test' Brain Usage Profile. ni lebih kurang utk mengenali diri sendiri lah kirenye nih. aku mmg suke pun dengan bende² cam nih. iyerlah kan, sebelum nak kenal orang lain, kite kene kenal diri sendiri, then baru lah tau sape partner or pasangan hidup kite yg paling sesuai ker tak. AND bile dah kenal diri kite, baru kite tau kekurangan dalam diri ni, so tu lah yg menybabkan kite jadi hamba Allah yg beriman. *ish, berceramah lak die nih* SO, ni lah (kat bawah tuh) profile pasal aku nih. bende yg baik dibaikkan lagi, yg kureng sket tuh, diperbaikan lagi lah. ni pun utk korang mengenali aku dengan lebih intim lagi. hahaha. so pergi lah kat link nih : http://www.mindmedia.com/brainworks/profiler . thanks to ipan n saintis yg buat bende nih. kalau tak aku tak tau pun kewujudan bende nih. biasenye bende ni kene bayar tau. mcm mapp yg petronas nye tuh (bile lah aku nk dpt aku nye profile mapp nih). oklah, pk pk lah selalu,bile dah dpt jawapan dari ape yg kite pk tuh, senyum lah pulak, baru senang bende yg kite pk tu msk dalam pale nih. hehe. -ntah pape ntah-

3 comments:

Irfan Hashim said...

hehe, bada yang disegani?? hahahaha, amende la ko. Tapi satu lagi ko tak tau psal aku, aku terer nyanyi dgn dancing rock.... tgg je la aku jadi cam mawi versi rock ek...hahaha

Anonymous said...

aper aaa..raphael yg sumbang tuh pon mnangg..harap ensem jeh..camille buat sore monyet kna langgar lori pon kau ckp sdap??random noises jeh aku rase haha..

bpboyz said...

alaa bada yg slalu kejut subuh. hahaha.(slalu apeh bende nye.wei aku tunggu ko, msk lah pape tv reality ker, aku vote tuk ko nye..hahaha..bg aura ko tu lak.. =P

err..moi ici, raphael tu best lah, klu x,die x mng tau.hehe.hah,nnt aku psg lagu die kat dlm blog ni.hehehe.camille tuh lak,harmonic sound lah.mmg ade prasan gak monyet kene langgar lori tuh.hehe