Friday, March 24, 2006

9th day fac off !!!

waaaaarrggghhhhh !!! penyakit malas terlampau aku dah nak semakin parah dah. pagi ni ade AG lg, macam biase ade AG lagi rabu depan. result die, macam biase, block fac/U/IUT sampai rabu. aku pun dah tau nak buat ape dah(ayat ni pun aku dah ulang berjuta² lemon kot). aku dah rase danger dah tahap kebosanan aku nih. bahaya ni. tapi aku tak tau la nak buat ape. tu yg problem die tuh. susah betul kan bagi mereka yg takde minat in particular nih. nak main game, game ape aku nak start, takut dah start, ketagih lak. nak keluar, nak tengok ape lagi.nak bace novel, novel ape yg best or yg same tahap penulisan die dgn pakcik Dan brown tuh. waaa, ape yg aku minat nih?!!!

rase macam nak ikut budak petronas pergi London jer. perh, kalau lah die sediakn n support aku nye hotel aku on jer nk fly pergi sane. boring siot!!!!! tadi tengok movie cine lagi. terase dalam negara china lak. tapi at least aku boleh recall balik words cine yg aku dah tinggalkan lame dah. wo yao chu qü !!!!!

hmm...hari ni aku tak sempat tengok biter perdana. huhuhu. sedap TERtido. penat giler. baru aku percaya yg org cakap, banyak tido ni meletihkan. biasenye aku banyak tido rase lega jer tp ari ni la yg lain semacam rase letih bangat deh. nak jer aku doa mogok ni sampai bulan jun nnt. maknenye sampai aku balik mesia lah. tapi kalau lah doa aku ni makbul kan, sure aku jadi makin kurang berfikir rite? sure jadi dummy dum dum balik mesia nnt.

dah lah minggu depan aku ade final/DS nnt. 2 minggu lagi ade final lagi. 3 minggu lagi ade lagi. so, alang² diorng ni dah block, aku mintak² diorng block lagi 3 minggu nih. owh, shit !! sure nnt ade final terkumpul nye dak? iyela asyik tertunda jer. wtf maaaan !! aku tak suke betul final banyak² in 1 week tuh. teringat zaman spm dulu. aarrrghhh !!!

sabo jer la ncik fadhil, syukurlah kau dapat cuti, orng lain sebuk belajar tuh. ade partiel lah ade exam lah ade kambing lah. hahaha. ade hikmah die tuh kalau profit cuti tak dijangkakan nih. entah lah kan. oklah, kite tengok lagi, kalau die buat mogok panjang² sampai 3 minggu. aku dah bersiap sedia nak call big boss aku,mintak bg tiket balik mesia n cakap sini darurat. tempat aku jer eh. yg tempat lain tuh jgn ngade lak. tu lah korang dok kat tempat org yg skema mcm fifi ckp.kan xde chance nak balik mesia.hahaha. mane tau tuah badan balik mesia aku 5 minggu free. hahaha. insyaAllah. allez les bleus !! courage !! manifestez-vous!! donnez moi les vacances en malaisie !! ops, plutot grenoblois !!! allez !! au fond !!! n'ayez pas peur les bleus !! (<= kene tangkap isa tak klu statement gini?) =P

wo hen xiang yao ta ci ce ke fa ren la.

2 comments:

Anonymous said...

abis r !!!!
grève sambung... nnti ds sumer tertunda smpai bln jun...
ayoooo tak tau !!!

x de r.. gurau jer. sebenarnya aku jealous sbb bdk2 lain sumer byk cuti, aku n dinie jer x de..
LYONNAIS SKéMA (",)

bpboyz said...

ceh...klu xde greve korng lg byk cuti dr aku.. =P